"Jaj hat ez kurvajó :D" Lugosi Sándor Independent Day New York
"I want to know more!!" Akos Toth Berlin Outpost
"Nekem ez tetszik. Korrekt. Ha gyermeket nemeznék valaha egy szegény fehérnépnek akkor hasznát vennèm eme tudásnak." Dr. Balogh Márton Endosckope Sepcialist
"Csak a szokásos marhaságod" Ács-Balázs Haumpstrumpfhürer Ildikó feleség
"Igazán figyelhetnél a helyesírásodra meg az írásjelekre" Igazán figyelhetnél a helyesírásodra meg az írásjelekre figyelemre felhívó bölcsész
Ezt a babakocsit általában a szegényebb spanyol ajkú népek használják a másik planétán kontinensen. A fő szempont az olcsóság.
Tesztalany: 1 éves női egyed, alaphangulat 6/10, nyűgösségi faktor 3/5, súly 12 kg.
Szembetűnő a kerekek asszimetrikus pályát ívelő mozgása. Az olcsó fűnyírókéhoz hasonló. Jellegzetes nagy keresztmetszetű 8-as kilengés tapasztalható. Félő, hogy a kerekek önálló életre kelnek és elgurulnak. Lengéscsillapítás 3/10. Extrém körülmények ( padka, kisdomb, kátyú, füves terület) a járművet határozottan és erős kézzel fogni kell illetve hirtelen manővereket kell alkalmazni. Javaslat: Csak haladó járművezetők használják a szállítóeszközt.
A kisdedgépjármű működését kiszolgáló személyzet (én) komfortosság érzete 3/10. Ideális lábméret az optimális haladás maximum mértékegysége 40-41-es. Félő volt működtetés közben, hogy a személyzet a tengelyt és az összekötő hidat illetve szilentblokkok és más egyebeket megrúgja. A 44.5-ös széles és pronáló lábfejre való cipő ideális haladás közben ( kb. 4 km/h) megközelítőleg 3-7 cm-re közelíti meg az érzékeny területet! Az ideális távolság olyan 10-16 cm lenne.
A kerekes gyermekhordó általában kabriósított kialakítású, de extra időjárási körülmények között tetőt húzhatunk ( eső, nap, szél, semmi ) a gyermekvédelem érdekében. Ez azért jó mert akkor a kisded egy rózsaszín sátorban közlekedik és neki ez a sétálás. A tető kialakítása az úgynevezett susogós újrafelhasznált műanyagból készült. Olcsó sátor kivitelezés. A beázást sajnos nem volt módom letesztelni. Az anyag gyűrődése kiváló és hamar visszaáll az eredeti állapotába. Férfi egyedeknek a kék tetejű járművet javaslom.
A gyermekkisded elhelyezkedése még kielégítő de nem sokáig. A biztonsági öv tartása 3/10. A jármű gyermekestül hirtelen fékezési manővert igényelt mivel a galád papír zsebkendő csomag kiesett az alany kezeiből. A gyermek előrebukása kb. 30 cm volt ami a tűréshatáron kívül van. A laza biztonsági technika miatt nagy esélye van, hogy egy szirti sasnak, pteranodonnak vagy vérzsiráfnak, hogy könnyűszerrel elragadja a gyermeket. A gyermek lábai már majdnem túlnyúlnak a lábtartón ami hosszabb távú utazás alatt kényelmetlenséget okozhat.
A tehergépjármű rakodási területe kielégítő. A homokozáshoz használatos szita, vödör, lapát és különféle állatok ( általában hal de, hogy miért?!) sablonjai kényelmesen elférnek, viszont nincsen külön tároló rekesz amiben a gyermek táplálására szükséges anyagokat tegyük.
Konklúzió:
Rövidebb távra, magasan képzett járművezető által való koordinálásra és közepes hangulatú gyermek szállítására alkalmas. Biztonságtechnikai okok miatt kiemelt figyelmet élvez az eszköz. A még stabil járásra képtelen gyermekre is sandítani kell nehogy megegye például a biztonsági övet. Célszerű elvonni a figyelmét az olcsó anyagokról ( étkezési lehetőség a kisded részéről ) amiből felépül a szállítóeszköz. Ilyen például a zsebkendő ( szigorúan csomagban! ), rakétavető vagy lábasban egy kis plutónium. A eszközt hosszútávra nem szabad tervezni kivéve ha az apa műszaki beállítottságú ember mert akkor a tartósság 2 ponttal növekszik.
Szavatosság: 3/10
Dizájn: 4/10
Funkcionalitás: 4/10
Vezethetőség: 2/10
Összegezve: 13 pont a 40-ből
Köszönöm a figyelmet, legközelebb letesztelek egy európai felsőközépkategóriás gyermekszállító eszközt is.
Köszönöm tesztalanyomnak Loninak illetve a lehetőséget a szülőknek Edinának és Sanyinak.
A következő cikkemben kicsit írok Albánia időjárásáról illetve a tömény eddigi nyaram lesz főleg képekben előadva és kiderül, hogy találkoztam-e rég elveszett ikertestvéremmel.